КОМПЛЕКС БЕЗПІЛОТНОГО ПОВІТРЯНОГО СУДНА М-10-2У1 «ОКО» (НАВЧАЛЬНИЙ)


Призначення: комплекс безпілотного повітряного судна (КБПС) М-10-2У1 «ОКО» призначений для формування практичних вмінь і навичок у зовнішніх пілотів і операторів з експлуатації БПС під час виконання авіаційних робіт в інтересах замовників. Типовими авіаційними роботами для БПС М-10-2 «ОКО» вважаються аерофотознімання в різних діапазонах спектру, відеоспостереження у реальному часі з повітря, патрулювання лінійних та площинних об’єктів, а також передавання на наземний пункт керування відеозображення в «он-лайн» режимі. М-10-2У1 «ОКО» практично повністю відтворює базовий варіант літака М-10-2 «ОКО» як за конструкцією так і за прийомами експлуатації та застосування, проте у ньому зменшена ємність бортової батареї, застосована камера з меншою роздільною здатністю без гіростабілізації, зв'язок обмежений до 5 км, застосована спрощена наземна станція тощо.

Рік розробки: 2018.

Перший політ: 2018 рік.


Основні експлуатаційні характеристики М-10-2У1 «ОКО»

  • Вага БПС (MTOV), кг - 4,4
  • Тривалість польоту, хв. – 30
  • Спосіб старту/посадки – з пускового пристрою КП-5 /під парашутом на амортподушку
  • Радіус дії з зв’язком «он-лайн», км – до 5
  • Час розгортання КБПС в робочий стан, хв. – 30

    Профілі аеродинамічних поверхонь

  • Крило - Wortmann FX61-184
  • Хвостового оперення - NACA 0010

    Основні масові характеристики комплексу БПС М-10-2У1 «ОКО»

  • Вага КБПС, кг - до 35
  • Спосіб транспортування – у трьох транспортних ящиках

    КОМПЛЕКС БЕЗПІЛОТНОГО ПОВІТРЯНОГО СУДНА М-10-2У3 «ОКО» (НАВЧАЛЬНИЙ)

    КБПС М-10-2У3 «Око» - колісна навчальна модифікація БПС М-10-2«Око».

    Призначення: колісний варіант комплекс безпілотного повітряного судна (КБПС) М-10-2У3 «ОКО» призначений для масового навчання зовнішніх пілотів в режимі «руч..» або «стаб.» під керівництвом досвідченого інструктора а також в режимі «авто.» під керівництвом викладача льотної практики. М-10-2У3 «Око» має автопілот і телеметрію для планування польотів і контролю роботи курсанта. У БПС скорочений до 50 хв час польоту, немає бортової відеокамери та відеомодема; два наземні пульти радіокерування застосовуються в режимі «учитель – учень» через відповідний кабель. Перевага даної модифікації в тому, що для скорочення часу підготовки до повторного вильоту не застосовується катапультний старт і підпарашутна посадка. Старти/посадки з ЗПС виконує інструктор; після підйому літака курсанти впродовж 30 хв працюють з літаком за навчальними планами польотів, отриманих від викладача льотної практики. Таким чином виникає економія часу, яка в умовах значного навантаження на учбовий БПС дозволяє оперативніше проводити льотну практику курсантів – зовнішніх пілотів. Транспортується та зберігається КБПС у жорстких ящиках.

    Рік розробки: 2018.

    Перший політ: 2018 рік.


    Основні експлуатаційні характеристики М-10-2У1 «ОКО»

    • Вага БПС (MTOV), кг - 3,6
    • Тривалість польоту, хв. – 30-50
    • Спосіб старту/посадки – з коліс/на колеса на ЗПС
    • Радіус дії з зв’язком «он-лайн», км – до 1
    • Час розгортання КБПС в робочий стан, хв. –20

      Профілі аеродинамічних поверхонь

    • Крило - Wortmann FX61-184
    • Хвостового оперення - NACA 0010

      Основні експлуатаційні характеристики М-10-2У1 «ОКО»

    • Вага КБПС, кг - до 15
    • Спосіб транспортування – у трьох транспортних ящиках