Призначення: комплекс безпілотного повітряного судна (КБПС) М-10-2У1 «ОКО» призначений для формування практичних вмінь і навичок у зовнішніх пілотів і операторів з експлуатації БПС під час виконання авіаційних робіт в інтересах замовників. Типовими авіаційними роботами для БПС М-10-2 «ОКО» вважаються аерофотознімання в різних діапазонах спектру, відеоспостереження у реальному часі з повітря, патрулювання лінійних та площинних об’єктів, а також передавання на наземний пункт керування відеозображення в «он-лайн» режимі. М-10-2У1 «ОКО» практично повністю відтворює базовий варіант літака М-10-2 «ОКО» як за конструкцією так і за прийомами експлуатації та застосування, проте у ньому зменшена ємність бортової батареї, застосована камера з меншою роздільною здатністю без гіростабілізації, зв'язок обмежений до 5 км, застосована спрощена наземна станція тощо.
Рік розробки: 2018.
Перший політ: 2018 рік.
- Вага БПС (MTOV), кг - 4,4
- Тривалість польоту, хв. – 30
- Спосіб старту/посадки – з пускового пристрою КП-5 /під парашутом на амортподушку
- Радіус дії з зв’язком «он-лайн», км – до 5
- Час розгортання КБПС в робочий стан, хв. – 30
Профілі аеродинамічних поверхонь - Крило - Wortmann FX61-184
- Хвостового оперення - NACA 0010
Основні масові характеристики комплексу БПС М-10-2У1 «ОКО» - Вага КБПС, кг - до 35
- Спосіб транспортування – у трьох транспортних ящиках
КОМПЛЕКС БЕЗПІЛОТНОГО ПОВІТРЯНОГО СУДНА М-10-2У3 «ОКО» (НАВЧАЛЬНИЙ) КБПС М-10-2У3 «Око» - колісна навчальна модифікація БПС М-10-2«Око».
Призначення: колісний варіант комплекс безпілотного повітряного судна (КБПС) М-10-2У3 «ОКО» призначений для масового навчання зовнішніх пілотів в режимі «руч..» або «стаб.» під керівництвом досвідченого інструктора а також в режимі «авто.» під керівництвом викладача льотної практики. М-10-2У3 «Око» має автопілот і телеметрію для планування польотів і контролю роботи курсанта. У БПС скорочений до 50 хв час польоту, немає бортової відеокамери та відеомодема; два наземні пульти радіокерування застосовуються в режимі «учитель – учень» через відповідний кабель. Перевага даної модифікації в тому, що для скорочення часу підготовки до повторного вильоту не застосовується катапультний старт і підпарашутна посадка. Старти/посадки з ЗПС виконує інструктор; після підйому літака курсанти впродовж 30 хв працюють з літаком за навчальними планами польотів, отриманих від викладача льотної практики. Таким чином виникає економія часу, яка в умовах значного навантаження на учбовий БПС дозволяє оперативніше проводити льотну практику курсантів – зовнішніх пілотів. Транспортується та зберігається КБПС у жорстких ящиках.
Рік розробки: 2018.
Перший політ: 2018 рік.
Основні експлуатаційні характеристики М-10-2У1 «ОКО» - Вага БПС (MTOV), кг - 3,6
- Тривалість польоту, хв. – 30-50
- Спосіб старту/посадки – з коліс/на колеса на ЗПС
- Радіус дії з зв’язком «он-лайн», км – до 1
- Час розгортання КБПС в робочий стан, хв. –20
Профілі аеродинамічних поверхонь - Крило - Wortmann FX61-184
- Хвостового оперення - NACA 0010
Основні експлуатаційні характеристики М-10-2У1 «ОКО» - Вага КБПС, кг - до 15
- Спосіб транспортування – у трьох транспортних ящиках